אודות

בואו להכיר אותנו

חברת סיגמא הוקמה במטרה לתת מענה לצורך של ניהול פרויקטים בתחום הבניה ברמה הגבוהה ביותר. מתחילת דרכה קבעה החברה מדיניות של מתן שירות מקצועי ואישי תוך הכרת הצורך בניהול יעיל, אפקטיבי ומהיר של פרויקטים בתחום זה. החברה בעלת ניסיון רב בהקמה של פרויקטים הנדסיים החל משלב רכישת הקרקע, קידום התב"ע, קבלת הליווי הבנקאי הנדרש והקמת הפרויקט. כחלק מהשירותים מציעה החברה גם אפשרות לניהול וריכוז של קבוצות רוכשים החל משלב רכישת הקרקע ועד לקבלת המוצר הסופי.
הצוות המקצועי של החברה כולל מהנדסים, כלכלנים ואנשי מקצוע נוספים המתמחים בנושאים השונים באספקטים של ניהול הפרויקט. לאורך השנים צברו מנהלי החברה ידע וניסיון רב בהקמה וניהול של פרויקטים הכוללים בניה של מאות יחידות דיור, ניהול הפיתוח של שכונות מגורים חדשות, ניהול וליווי קבוצות רוכשים, ליווי והקמה של פרויקטים להתחדשות עירונית (שימור מבנים, פינוי בינוי ותמ"א 38), ניהול פרויקטים בתחום הבניה הציבורית ועוד.

יתרונות החברה

צוות מקצועי ושרותי
הקפדה על עמידה בלוחות זמנים
שמירה על עמידה בתקציב הפרויקט
קיצור זמני ביצוע
חיסכון בעלויות תכנון וביצוע הפרויקט
ידע נרחב בניהול פרויקטים בסוגים שונים
פעילות אל מול יועצים וקבלנים מהמובילים והמקצועיים במשק

דבר המנכ"ל

מנכ"ל החברה – ד"ר נאור ורסנו – בעל תואר ראשון בכלכלה מהמכללה למנהל ראשון לציון, תואר שני במנהל עסקים (MBA)  ודוקטור לבניה ירוקה מאוניברסיטת בר אילן. לשעבר עבד בתפקיד ציבורי בכיר בגוף המנהל פרויקטים גדולים בבניה ופיתוח עירוני, ניהל פרויקטים מגוונים בתחום הנדל"ן, בעלים של מספר חברות יזמיות פרטיות המקימות פרויקטים למגורים ומסחר במרכז הארץ. מומחה בניהול וקידום פרויקטים משלב היזמות ועד לשלב מסירת הפרויקט ללקוח, בחינת כלכליות פרויקטים, השבחת נכסים וייעוץ אסטרטגי.