פרויקט הקמת מבנה משרדים, מסחר וחניה תת קרקעית

רח' פריימן יעקב 5 ראשל"צ

בפרויקט שבנדון הנמצא על מגרש בגודל כ-6.5 דונם ובייעוד לקומת מסחר ו-2 קומות משרדים, נוסף לקומת מרתף לשימוש חניה, שותפות בפרויקט 5 חברות ועיריית ראשון לציון.

חברת סיגמא מובילה עבורנו את הפרויקט מראשית דרכו ומרכזת אותנו כשותפים להקמת מבנה מסחר ומשרדים. בחרנו להעביר לסיגמא את הניהול טרום הוצאת היתר בניה כך שבאחריותה היה להוציא היתר ולבצע מכרז קבלנים לצורך איתור הקבלן המתאים לאופי הפרויקט וכלל השותפים.
עלויות ההקמה של 14,200 מ"ר שטחי בניה, מוערכות בכ60 מיליון ₪, על כן לקבוצה היה צורך בניהול מו"מ ארוך לסגירת הקבלן. החברה אף עזרה בקבלת ליווי בנקאי לפרויקט.

נכון להיום ניהול סיגמא הוביל להוזלת עלויות הפרויקט. צוות החברה מפרה שיתוף פעולה בין כלל היועצים והשותפים ומביא לקיצור לוחות הזמנים. בסיגמא יחס אנושי גבוה, זמין ושירותי. החברה מנהלת פתרון בעיות ותקלות בדרך של ארגון וסדר לאורך חיי הפרויקט לצד גמישות והסכמה לחשיבה מחוץ לקופסא. החברה מובילה בימים אלו הגשת תב"ע לשינוי ייעוד, לצורך היתר נוסף לשימוש במבנה ולהפקת הרווח המיטבי לשותפים.

עם תחילת ביצוע הפרויקט, מלווה את העבודות גם מפקח מטעם סיגמא. המפקח מוביל את ישיבות העבודה של היועצים והקבלן המבצע, נוכח בזמן הבנייה ודואג לשקף את התהליך לשותפים באמצעות ישיבות עדכון שבועיות באתר או במרדי החברה.

אנו שבעי רצון מניהול הפרויקט וממליצים בחום על החברה אשר מגיבה לכל התעוררות צרכינו באופן מקצועי, שירותי ונעים.